Не е тайна, че няколко модела на BMW ще вземат участие в предстоящия филм Mission Impossible 4 – Ghost Protocol, който ще се появи на големия екран през декември. Във връзка с това компанията стартира нова маркетингова кампания, наречена Mission to Drive. Тя предлага определен брой дейности в официалните дилърства и в интернет пространството, включително „самоунищожителни” оферти, които вече са стартирали и ще са валидни до 2 януари. В допълнение към новите предложения дилърите на BMW ще предлагат специални поржекции от филма на лоялни клиенти, както и конкурс с награда пътуване и гледане на официалната премиера на Mission Impssible 4 – Ghost Protocol, която ше се проведе на 16 декември в САЩ.
Решението на компанията да покаже своите автомобили в новия филм не бе никак сложно. Така, чрез външния вид BMW ще покаже на милионите зрители от цял свят визията на бъдещите си модели, като подчертава някои от най-новите, като хибридния BMW i8 и наскоро появилия се BMW Серия 6 кабриолет.
Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!