KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за октомври 2011г. възлиза на 216 603 броя. С това компанията регистрира ръст от 18,8% за изминалия месец.
По региони, продажбите на KIA през октомври са се увеличили съответно с 41,4% до 44 009 реализирани единици в Китай, в Европа – 35,4% (45 810 броя), в Северна Америка – 20,1% (42 870 броя), на основните пазари – 10.7% (42 612 броя). В Корея е отбелязан спад от 4,3% (41 302 броя).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите 10 месеца на 2011г. в световен мащаб са се увеличили с 18,2%, достигайки 2 044 225 броя. Най-голям дял марката придоби в Северна Америка с 461 945 продажби, което представлява ръст от 33,5%. В останалите региони марката регистрира ръст от съответно: Китай – 28,7% (365 786 продажби), Европа – 20,6% (395 588 продажби), основните пазари – 9,7% (411 990 продажби) и Корея – 3.5% (408 916 продажби).
Бестселърът на марката за изминалия октомври е новият представител на марката в B-сегмента Rio (известен под името К2 в Китай) с общо 33 797 продадени единици. Компактният CUV Sportage и KIA Cerato заемат второ и трето място с реализирани съответно 30 622 броя и 27 556 броя. Четвъртото място е отредено за KIA Sorento с реализирани 19 031 единици. На 5-а позиция се подрежда елегантната лимузина Оptima с регистрирани 13 962 продажби.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!