Micra IV с базова цена 22 110 лв. с ДДС у нас

Main November 8, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 7900 views | no comments

Четвъртото поколение на компактния Nissan Micra вече е у нас и дори още миналата седмица са продадени първите няколко бройки. Това сподели пред Speed-Press Петър Панов, продуктов мениджър в Renault-Nissan България по време на еднодневен тест в градска среда, организиран от вносителите специално за медиите. Дизайнът на новия модел е запазил типичните белези на Micra, но се е отърсил от характерната си женственост.
Колесната му база е пораснала с 20 мм и е достигнала до 2450 мм, което освен повече вътрешно пространство, увеличава и стабилността на пътя. Височината за сметка на това е намалена с 10 мм спрямо предходното поколение и е станала 1520 мм. Цялата дължина на автомобила е 3780 мм. Макар и с пораснали размери, Micra IV е с 35 кг по-лека от предишния модел. Спестени са 3 кг от ауспуховата система, 2,2 кг от резервоара, 9 от окачването и др.
Предните А-колони в колата са се смалили, а задният спойлер допринася за по-добрата стабилност на пътя. Овалните огледала и предната маска подобряват аеродинамиката.
Подобрено е оформлението на управлението на климатроника, който е стандартен дори и при ниските степени на обзавеждане, а това си е истинска рядкост в сегмента. Същото може да се каже и за навигацията Nissan Connect с карти на България и Европа.
Изключителната система, подпомагаща успоредното паркиране, дава информация дали има достатъчно място в избраното и указаното с мигач за целта място. Тя се активира с бутон P, като функционира при скорост до 25 км/ч. Ако разстоянието е колкото дължината на Micra плюс допълнителен метър, се появява надпис ОК, при между 60 до 90 см повече, сигнализацията е „трудно паркиране”, а при по-малко от 60 см – невъзможно. Системата е с три режима на работа – за аматьор, среден и за опитни шофьори. Стандартно тя е съчетана и с парктроник на задната броня.
Делимата в отношение 60:40 задна седалка е огромно предимство пред стария модел. Освен това Micra разполага с уникален за класа си радиус на завой – едва 4,65 м, факт, който я превръща в изключително удобна за градски условия.
Засега двигателят на нашия пазар е само един – 3-цилиндров 1,2-литров атмосферен бензинов с максимална мощност 80 к.с. Той се куплира с 5-степенна механична предавателна кутия или CVT. Ниският среден разход – 4,3 л/100 км, както и ниските нива на вредни емисии - 115 г/км СО2 и 125 г/км СО2 съответно за двата вида трансмисии елиминарт необходимостта от наличието на дизелов агрегат в гамата.
По-късно на българския пазар ще дебютира и по-мощна версия на 1,2-литровия мотор с компресор, която при по-висока мощност (98 к.с.), ще е с по-ниски разход и вредни емисии – съответно 4,1 л/100 км, и 95 г/км за механична предавателна кутия и 115 г/км за CVT. Тази трансмисия е с широк спектър от предавателни числа до 7,3:1, което обуславя по-голяма динамиката, по-малък разход и по-бърза реакция. Съответно рефлектира и в по-малко масло и по-малко триене в самия агрегат.
Шумоизолацията на купето е изключителна за автомобил от компактния клас.
Четвъртата генерация на Micra идва на нашия пазар със стартова цена от 22 110 лв. с ДДС.
Цветовата гама е изключително пъстра и богата – от черно, през синьо, весело зелено, тиквено, до червено и два вида бяло.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...