Германската компания Mercedes представи втория изцяло проектиран от AMG модел след SLS. AMG GT следва стъпките на суперспортния модел със сходен дизайн отпред, големи въздушни отвори и характерни LED светлини. Моделът има много отличителна задна част във форма на хечбек, подвижен заден спойлер и стопове, в които има мигачи с 18 индивидуални светлодиода. AMG GT използва 19-инчови джанти, а по-спортната версия AMG GT S - 19 отпред и 20 отзад. Интериорът бе разкрит преди месеци. Централната конзола е огромна и има 4 отвора на климатичната система, а вариантите на дисплея са 7 или 8,4 инча. Спортните седалки са текстилни или с кожа, а на покрива има панел с бутони за управление на подгряването на седалките, аварийните светлини, задното крило и други функции. Двигателят на AMG GT е 4,0-литров V8 с две турбини, 462 к.с. и 600 Нм. Предавателната кутия е 7-степенна с два съединителя, през която автомобилът ускорява до 100 км/ч за 4,0 сек. Максималната скорост е ограничена на 304 км/ч. Моторът в AMG GT S е надут до 510 к.с. и 650 Нм, спринтът до 100 км/ч вече е 3,8 сек, а максималната скорост - 310 км/ч. Благодарение на интензивната употреба на алуминий и магнезий AMG GT тежи само 1540 кг. Задното задвижване разчита на механично блокиране на диференциала, а AMG GT S на електронно. Също така в спортната версия има окачване AMG RIDE CONTROL с три различни режима - Comfort, Sport и Sport Plus. Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!