След 3 години развитие, Porsche избра да проведе първия си тест на Macan в планините около Лос Анджелис. Това звучи логично, тъй като компанията е избрала именно Лос Анджелис за официалния дебют на новия си модел. С него автомобилният производител се надява да привлече нови почитатели на емблематичната марка. След като веднъж е станала символ на спортните автомобили, сега компанията планира да се утвърди и на масовия пазар, като марка, комбинираща изисканост, спортен дух и лукс.
Porche Macan ще използва платформа от VW, и по-точно от Audi Q5, така цената на SUV-а ще бъде значително по-достъпна. Моделът ще получи всички нововъведения и подобрения на марката, като система за задвижване на четирите колела, впечатляващ интериор и фантастичен двигател.
Инженерите на Porsche инсталират върху платформата на Audi Q5 собствена система за задвижване на четирите колела, използват въздушно окачване с електронен контрол на амортисьорите, както и диференциал с контролиращ блокаж на задния мост.
Върхът в гамата ще бъде Porsche Macan Turbo с 3,6-литров V6 турбо агрегат и 400 к.с., следван от Porsche Macan S с механичен компресор, 460 Нм и 335 к.с. и дизеловата алтернатива Porsche Macan Diesel S, задвижващ се от 3-литров агрегат с 580 Нм и 255 к.с. Всички ще се комбинират със стандартна 6-степенна механична трансмися или опционална 7-степенна автоматична с двоен съединител. Изглежда, че желаещите за 4-цилиндров двигател ще трябва да почакат малко по-дълго.
От гледна точка на дизайна предният капак е получил формата на мида, като по този начин предоставя оптимално количество въздух за двигателя. Macan е 70 мм по-дълъг, 44 мм по-широк и 29 мм по-нисък от Audi Q5.
За сравнение, големият брат на Macan – Cayenne, за миналата година постигна 77 822 продажби в цял свят. От Porsche силно се надяват новият SUV да продължи успеха на компанията.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!