Всеки знае, че Ferrari означава червено. Да, ама не - въпреки, че броят на червените ферарита напускащи вратите на Маранело не е намалял, процентът им в общата произведена бройка намалява. Само преди десетина години 85 от всеки 100 коли бяха във фамозното Ferrari red, докато сега са едва 45.
Red, или Rosso Corsa, ако искаме да бъдем точни, идентифицираше италианските коли и пилоти още от зората на автомобилните спортове. След като спонсорите навлязоха във Formula 1 през 1960-е, конкурентите започнаха да намятат на колите си всякакви шарени "дрешки" и единствено Ferrari остана вярна на традицията, като продължи да боядисва колите си в червено.
Днес, всеки, който се бърка за нов автомобил, иска с нещо да е по-различен, а колата му да е по-индивидуална от "конфекцията", като най-лесният начин това да се постигне е избирането на някакъв по-интересен или уникален цвят. И тази тенденция е сред най-бързо развиващите се в света на автомобилите, не само като брой на цветовете, но и като използвани нови технологии, като боите на водна основа на Glasurit на BASF.
Според Ferrari има известно падане в търсенето на двуцветни решения, а и много често самите клиенти си носят схема на цветовото решение на новата си кола. Никой не е и няма да бъде върнат заради подобно желание, което означава, че ако си поръчате ново Ferrari, изборът му за това как да бъде боядисано ще е много труден заради безбройните варианти.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!